вул. Софіївська, 69а, м. Кременчук, 39600, E-mail: kr.kcprpp@gmail.com
 
Початкова школа

Початкова школа

Нормативно-правова база вчителя початкових класів

  1. Концепція НУШ
  2. Державний стандарт початкової освіти.
  3. Перелік навчальної літератури на 2020-2021 н.р. 
  4. Положення про сертифікацію
  5. Порадник вчителя НУШ
  6. Програма незалежного тестування для сертифікації вчителів
  7. Типова освітня програма для дітей з особливими освітніми потребами
  8. Типовий перелік засобів навчання
  9. Типові освітні програми 1-2 класи
  10. Типові освітні програми 3-4 класи
  11. Санітарний регламент закладів загальної середньої освіти
  12. Професійний стандарт вчителя
  13. Наказ МОН України про звільнення від проходження ДПА у 4 класі

 

Методичні рекомендації

  1. Лего методичний посібник “Гра по-новому, навчання по-іншому”
  2. Лего методичний посібник “Шість цеглинок”.
  3. Методичні рекомендації щодо адаптивного періоду для учнів першого класу.
  4. Методичні рекомендації щодо оцінювання 1-4 класи.
  5. Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання.
  6. Свідоцтво досягнень 1-2 клас.
  7. Свідоцтво досягнень 3-4 клас.
  8. Примірний зразок заповнення класного журналу.
  9. Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у 2020-2021 н.р. (3 клас).
  10. Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у 2019-2020 н.р. (2 клас).
  11. Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2018-2019 н.р. (1 клас).
  12. Моніторинг. Результати та рекомендації 1 етап, 2019-2020 рр.
  13. Організація дистанційного навчання в школі.
  14. Методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу НУШ.
  15. Матеріали і методичні рекомендації освітньої майстерні НУШ
  16. Методичні рекомендації про викладання у початковій школі у 2021-2022 навчальному році

 

Модельні програми

1 клас:

2 клас:  математика,  українська мова,  “Я досліджую світ”

3 клас:  математика,  українська мова,  “Я досліджую світ”

 

Дистанційне навчання

Наказ МОН. Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти

Методичні рекомендації ПОІППО на час карантину

Лист МОН щодо карантину

Всеукраїнська школа онлайн:

– 1клас

– 2 клас

– 3 клас

– 4 клас

Роз”яснення МОН щодо організації дистанційного навчання

Технічні особливості організації дистанційного навчання:

Розробка дистанційного уроку для 1-2 класів:

Особливості дистанційного навчання дітей з ООП:

Огляд практик дистанційного навчання Інна Большакова:

Організація дистанційного навчання: як вчителю створити свій YouTube-канал:

Відеоуроки з математики 4 клас

Онлайн – курс про дистанційне та змішане навчання

Онлайн-курс «Бери й роби. Змішане та дистанційне навчання» — журнал | «Освіторія»

Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція | Нова українська школа

Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція | Нова українська школа

Дистанційне навчання в 3-4 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками | Нова українська школа

Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні | Нова українська школа

Як створити презентацію до уроку – відеоінструкція

Посібник з дистанційного навчання від LEGO Foundation

 

Лабораторія гуманної педагогіки

Кодекс честі та служіння вчителя

Маніфест гуманної педагогіки

засідання Лабораторії гуманної педагогіки:

 

Школа педагогічного зростання молодого вчителя

– майстер-клас Андрєєва С.М,         – майстер-клас Перепелиця Я.В. 

– майстер-клас Яцик Т.І.                    – майстер-клас Коплик М.О.

– майстер-клас Ничка В.С.

 

База даних програм підвищення кваліфікації

Постанова Кабінету Міністрів. Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.

Лист МОН України. Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти

Едера: студія онлайн – освіти.

Український громадський проект масових відкритих онлайн – курсів «Прометеус»

Освітній проект «На урок»

Всеосвіта

Вебінари з mozaBook та mozaWeb від Еdpro 

 

Галерея педагогічного досвіду

Методичний кейс Кошман О.Б.

Реалізація діяльнісного підходу в умовах НУШ

Формування орфографічної грамотності (Перепелиця Я.В.)

Досвід викладання інформатики у 2-4 класах (Савченко Г.О.)

Картки з української мови (Мірошніченко О.В.)

Щоденні 5. (Іваненко Л.І.)

Формування читацької компетентності молодших школярів

 

 284 Всього переглядів,  2 сьогодні