Нормативно-правова база вчителя початкових класів
- Концепція НУШ
- Державний стандарт початкової освіти.
- Перелік навчальної літератури на 2020-2021 н.р.
- Положення про сертифікацію
- Порадник вчителя НУШ
- Програма незалежного тестування для сертифікації вчителів
- Типова освітня програма для дітей з особливими освітніми потребами
- Типовий перелік засобів навчання
- Типові освітні програми 1-2 класи
- Типові освітні програми 3-4 класи
- Санітарний регламент закладів загальної середньої освіти
- Професійний стандарт вчителя
- Наказ МОН України про звільнення від проходження ДПА у 4 класі
- Наказ МОН України про перенесення термінів реєстрації на сертифікацію
Методичні рекомендації
- Лего методичний посібник “Гра по-новому, навчання по-іншому”
- Лего методичний посібник “Шість цеглинок”.
- Методичні рекомендації щодо адаптивного періоду для учнів першого класу.
- Методичні рекомендації щодо оцінювання 1-4 класи.
- Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання.
- Свідоцтво досягнень 1-2 клас.
- Свідоцтво досягнень 3-4 клас.
- Примірний зразок заповнення класного журналу.
- Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у 2020-2021 н.р. (3 клас).
- Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у 2019-2020 н.р. (2 клас).
- Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2018-2019 н.р. (1 клас).
- Моніторинг. Результати та рекомендації 1 етап, 2019-2020 рр.
- Організація дистанційного навчання в школі.
- Методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу НУШ.
- Матеріали і методичні рекомендації освітньої майстерні НУШ
- Методичні рекомендації про викладання у початковій школі у 2021-2022 навчальному році
- Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєнного часу
- Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021-2022 н.р.
- Рекомендації по закінченню 2021-2022 навчального року для вчителів 1-4 класів
Модельні програми
2 клас: математика, українська мова, “Я досліджую світ”
3 клас: математика, українська мова, “Я досліджую світ”
Дистанційне навчання
Наказ МОН. Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Методичні рекомендації ПОІППО на час карантину
– 1клас
– 2 клас
– 3 клас
– 4 клас
Роз”яснення МОН щодо організації дистанційного навчання
Технічні особливості організації дистанційного навчання:
Розробка дистанційного уроку для 1-2 класів:
Особливості дистанційного навчання дітей з ООП:
Огляд практик дистанційного навчання Інна Большакова:
Організація дистанційного навчання: як вчителю створити свій YouTube-канал:
Відеоуроки з математики 4 клас
Онлайн – курс про дистанційне та змішане навчання
Онлайн-курс «Бери й роби. Змішане та дистанційне навчання» — журнал | «Освіторія»
Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція | Нова українська школа
Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція | Нова українська школа
Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні | Нова українська школа
Як створити презентацію до уроку – відеоінструкція
Посібник з дистанційного навчання від LEGO Foundation
Школа педагогічного зростання молодого вчителя
- Поради молодим вчителям
- Рекомендації щодо вивчення звука і букви у період навчання грамоти
- Рекомендації з розвитку мовлення на уроках літературного читання
- Рекомендації для розвитку орфографічної грамотності
- Методичні рекомендації з розвитку мовлення учнів 2-4 класів на уроках літературного читання
- Методи і прийоми роботи на уроках української мови з досвіду роботи вчителів гімназії №6:
– майстер-клас Андрєєва С.М, – майстер-клас Перепелиця Я.В.
– майстер-клас Яцик Т.І. – майстер-клас Коплик М.О.
База даних програм підвищення кваліфікації
Едера: студія онлайн – освіти.
Український громадський проект масових відкритих онлайн – курсів «Прометеус»
Вебінари з mozaBook та mozaWeb від Еdpro
Галерея педагогічного досвіду
Реалізація діяльнісного підходу в умовах НУШ
Формування орфографічної грамотності (Перепелиця Я.В.)
Досвід викладання інформатики у 2-4 класах (Савченко Г.О.)
Картки з української мови (Мірошніченко О.В.)
Формування читацької компетентності молодших школярів
Діяльнісний підхід (Заніздра Л.Г.)
925 Всього переглядів, 6 сьогодні